Η σωματική άσκηση βοηθάει για τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και την ποιότητα ζωής


Η σωματική άσκηση βοηθάει για τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και την ποιότητα ζωής


Οι γυναίκες μέσης ηλικίας που γυμνάζονται αναφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής και λιγότερα εμμηνοπαυσιακά συμπτώματα. Οι ερευνητές θεώρησαν σωματικά δραστήριες τις γυναίκες που ασκούσαν ήπια γυμναστική 2,5 ώρες /εβδομάδα (γρήγορο περπάτημα) ή έντονη γυμναστική 1,5 ώρα/ εβδομάδα (τρέξιμο) και αν έκαναν επίσης ασκήσεις δύναμης ή ισορροπίας τουλάχιστον 2 φορές /εβδομάδα. Οι λιγότερο δραστήριες γυναίκες είχαν περισσότερες πιθανότητες να έχουν άγχος ή καταθλιπτική διάθεση, σωματικά συμπτώματα όπως μυικά άλγη και μουδιάσματα και προβλήματα μνήμης και συγκέντρωσης.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο επίσημο περιοδικό της Ευρωπαικής Εταιρείας Γυνακείας και Ανδρικής Εμμηνόπαυσης.

Leave a Comment




0 Comments

Posted by:
azap

Posted on:
Ιανουάριος 5th, 2015

Posted in:
Κατασκευή ιστοσελίδων | i-magic Web Media Studio Κατασκευή ιστοσελίδων i-magic